טורוס

כל העולם והבריאה בנוים  מצורות גיאומטריות שהן דרך קידוד שדות אנרגטיים
הטורוס הוא מבנה גיאומטרי מעגלי תלת מימדי שמראה את אופן זרימת האנרגיה: מהמרכז ,לצדדים ומתנקז חזרה לאותה נקודה סינגולרית על ציר האמצע: זו נקודה רעיונית המכילה את כל הזמנים וכל המקומות, אך היא מחוץ לזמן ולמרחב. היא כוללת את כל הצורות, אך חסרת צורה בעצמה. היא נמצאת בכל מקום, אך אין לה מקום ספציפי. כל מה שמופיע הוא ביטוי שלה, אך לא ניתן לבטא אותה. היא לא ניתנת לתפיסה.

איך ריתמוס הבריאה חוזר על עצמו בצורת הטורוס 

The Universal pattern- Torus

 

גרביטציה מודעת – אלון רטר

תורת הכבידה החדשה של ד"ר אלון רטר מוסיפה את הצופה כתודעה למשוואות. במודל כל אדם apple2הוא נקודת תודעה המתבוננת ביקום מהמרכז הרעיוני שלה – מהייחודיות, באמצעות האורגניזם גוף / נפש. ציור 1 מציג את המודל שלנו ליקום. כל צופה מתבונן מהיקום מהמרכז. כל היקום נשפך מתוך הייחודיות וחוזר אליה. מסה מובנת כביטוי למקור, מכיוון שהיא חוסמת את האור הבוקע מהייחודיות, והצופה יראה את הקרן חוזרת בלבד.

תצפית מתרחשת דרך אורגניזם גוף / נפש מוגבל בראייתו. הצורה הכדורית מסבירה בקלות מדוע 75% מהיקום הם בלתי נראים לצופה, זאת מכיוון ששלושה רבעים מהכדור מוסתרים ממנו. זהו הסבר פשוט ואלגנטי לאנרגיה האפלה. הצופה רואה רק חלק מרבע הכדור שקרוב אליו, וזה חומר רגיל. כעשרים אחוז הנותרים הם חומר אפל, המתגלה רק כאשר הצופה פותח את זווית הראייה שלו. חומר אפל ואנרגיה אפלה אינם מובנים כחלקיקים מסוג חדש שעדיין לא נמצאו, אלא במקום זאת מוסברים ב-'עיוורון' של הצופה.

 

Crop Circles, from 2D to 3D

מעגלי תבואה עם המחשה תלת מימדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *