סוף כל סוף סוף

מסגרות העידן הישן תתפרקנה משום שהבריאה לא מממנת עכשיו את המשך קיומם של ממסדים ארגונים ותאגידים. עצמאות  זה שם המשחק החדש. הסיבה:כדי שנפסיק להיות עבדים לעבודה  שלא מקדמת את ההתפתחות שלנו ונתחיל לעסוק בעסק העצמאי שאותו ניצור בעצמנו לעצמנו, מתוך עוצמתנו. כשניקח אחריות ונפעל כעצמאיים- נקבל את השפע שנועד לתמוך במימוש הייעוד.

המספר 21 – פשר הקשר בין רוח וחומר  המספר 21 מציין את מועד סוף העולם  , חילופי העידנים, רגע השקט  ב  21/12/2012

***

יכול להיות שסוף העולם בפתח?

סוף כל סוף  / © דוד ירושלמי   29.7.2011

סוף?
סוף!
מה לבסוף?
כמובן סוף!
ואֵי ההתחלה?
לאחר הסוף.
אז מדוע סוף?
כדי להתחיל.
מהי התחלה?
מהות הסוף.
מהי מהות?
תמצית ההתחלה,
מיצוי האמצע,
מציאת הסוף.
ומתי הסוף?
בסוף ההתחלה.
ואתה,
האם מצאת מהות?
אמצא בסוף.
באיזה סוף?
בסוף כל סוף.

*
closingבמקום למחות ולהתלונן בפני הממשלה, קחו אחריות, תתנהלו עצמאית,השכילו לכלכל את מערך הוצאת האנרגיה שלכם . החומר – אנרגיית הכסף, תלך ותצטמצם על מנת שנבין מהו הדבר הכי קיומי עבורנו ובו נשקיע. חבל לבזבז אנרגיה על מאבק במסגרות הממסד שממילא יתפרקו ויתכלו . ייטב אם תשקיעו ביצירת עולם חדש, בלמידת כלים תודעתיים להתמודדות עם שינויים  .  הממסד לא יכול לתת משהו שאין בו: את ההבנה של תכלית קיומנו.כל אחד חייב להבין את זה בעצמו. לא רופאים, לא פוליטיקאים,שוטרים,משפטנים,יועצים,פסיכולוגים,עובדים סוציאליים – אף אחד לא יודע מה נכון לכם חוץ מהילד הפנימי שלכם-תקשיבו לו .

ממחאה נגד הישן ליצירת החדש 

נגמר המשחק. סוף עידן האדמה(חומר והמסגרות שמנהלות אותו ) והמים(רגש) הוא רק ההתחלה של עידן חדש של אש(רצון ויצירה) ואוויר(הבנה,תודעה). שם המשחק החדש הוא עצמאות. היא מחליפה את מקום התלות בממסד,בארגונים, תאגידי הון ושלטון,אנשי מקצוע/דת ומדינה  . תהיה תקופת תפר של כאוס,כן, קריסת מערכות , רבים ימצאו עצמם ללא עבודה אחרי התפרקות מסגרות החשיבה הישנות  שייסגרו בשל היעדר מימון, לאנשים לא תהיה ברירה והם יקחו אחריות ויתחילו לעשות את מה שהם צריכים לעשות- יתחברו לדחף הפנימי, לרצון האמיתי שמניע אותם ויבחרו לשנות תודעתם. מי שיבחר להמשיך להיאחז באדמה- במסגרות החומר הישנות, יהיה לו מאד קשה לחיות בעולם המשתנה.

לא במקרה נסגרת העיתונות הכתובה: זהו כלי תקשורת של העידן הישן. הקריאה והכתיבה הם איטיים לעומת טכנולוגיות האש ורטטי התודעה המתרחבת שמאפשרת תקשורת מהירה ויעילה הרבה יותר. במקום לכעוס ולהתלונן "לקחו לי/שתו לי" , תעשו קפיצה קוונטית, תשדרגו את עצמכם ותתחילו לברר מהי תכלית קיומכם. אחרי שתבינו- גשו למימוש.

את חוקי המס של מדינת ישראל צריך לזרוק ולכתוב מחדש

סוגרים את החדשות המקומיות

 

 סוגרים את רדיו כאן שם ובכל מקום

 

הממשל הבריטי מצנזר מיו-טיוב סרטוני מחאה.

זה מאבק שראוי להילחם בו

שדות החושך מנסים להשתיק את התודעה האנושית שצמאה לידע אווירי שמועבר באמצעות האינטרנט . גם אם יוטיוב תיפול לרשתם, אל תתנו להם להפיל גם אתכם לפסיביות – שם החושך מזהה אתכם. לא משנה מה תעשו- פיזית או תודעתית, טוב או רע, העיקר שתעשו משהו. תחשבו, תהיו יצירתיים, תגייסו את אש הרצון שלכם כדי להתעלות ולהבין את עולם הסיבות הגבוה. שדות החושך רוצים להרדים אתכם אבל תודעת העל נותנת לנו כלים לזהות את המצבים האלו. איך? ע"י בחינה  מחדש של כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים: לשאול. לחשוב. להבין . תתעוררו!

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *