חוצנים, האמנם חיצוניים?


האם החוצנים אכן חיצוניים? מה דעתכם על ההבנה ש היקום כולו קיים בכל הקיום ?

מה אם נבין שכל אותם חייזרים (חי  שהם זרים, משמע – שלא באמת שייכים לכאן אלא נשלחו לפתח אותנו ולהתפתח מאיתנו) מעולמות  רחוקים ממימדים אחרים בעצם נמצאים איתנו כאן,מתחת לאף,הם חלק מהוויתנו כל הזמן. מה שמשתנה הוא הבחירה התודעתית שלנו להבחין בנוכחותם ולקלוט את התדרים שהם משדרים ומתקשרים. קיימים חיים בפלנטות אחרות אלא שנכון להיום אנחנו איננו מסוגלים לקלוט את התדרים שלהם.  אנחנו הם החייזרים- יצורים חיים שזרים לעצמם. ברגע שנפתחת לנו תודעה חדשה אנחנו מתחילים להכיר את כל החלקים בנו, שאנו ומתבהרת ההבנה שהכל אחד. הייתכן?

"הם" – אנחנו, מסתכלים עלינו מלמעלה ועוקבים בדריכות אחרי קצב ההתפתחויות אצלנו, כי הבחירות שלנו- הן שיכתיבו מה יהיה כאן. בכל מרחבי הבריאה השינוי כבר התרחש. רק כאן, אצלנו, בכדה"א, זה המקום האחרון, השלב הסופי שבו מיושמות ההבנות בחומר. קצב האדמה איטי ואנחנו מעכבים את ההתפתחות הכלל בריאתית.

במימד החמישי אנחנו פליאדים ובמימד השישי אנחנו סירינאים (מלשון syiruos)

המעבר מהמימד השלישי למימד החמישי: HOW to be a 5D Person?: Extraterrestrial Pleiadian Message

אלינור מסבירה על חוצנים ויישויות

סופרגירל supergirl   היא חייזרית שהגיעה  מהכוכב  קריפטון

תודעת העל נקראת כך , משום שהיא מאפשרת לנו מבט על– לראות את התמונה הרחבה, מלמעלה. היא מורידה לתודעתנו מידע אודות עולם הסיבות הגבוה, היא מנגישה לנו את ההבנה  אודות המקום שממנו באנו ושאליו אנחנו חוזרים ביום מותנו הפיזי. תודעת העל היא בעצם המחשב המרכזי של הבריאה. שם נאסף המידע מאיתנו-מההתנסויות והמסקנות שלנו, מתוצאות הלמידה שלנו, הוא מעובד במעבד הנתונים וכעת-בזמנים של התפתחות תודעתית מואצת- מורידים לנו בחזרה את המידעים האלו כדי לעזור לנו להתמודד עם השינויים במעבר בין העידנים. רוצים לעזור לנו לעבור את השינוי התודעתי לעידן החדש . למה? כי "הם" , כל אותם ישויות אנרגטיות וקוונטיות מתפתחות מההתפתחות שלנו. הם אנחנו, תוצר ההתפתחות שלנו. הכל וכולם- אחד.

מי אתם תודעת העל

מה אם נעשה כזו קפיצה קוונטית בתודעה שנבין שתודעת העל נמצאת איתנו כל הזמן?

אם נקשיב לחושים הפנימיים שלנו, נתחבר לנשמה-לילד הפנימי-זה שחתם על התסריט שהתנדבנו לשחק כאן, נוכל לדעת את כל המידע שנשמר בספריות הגבוהות. המידע ש"שם" יהיה נגיש לנו לחיים "כאן" . זה אדיר , לא? אז זהו, שזה לא באמת מתאפשר לנו ויש לכך סיבה גבוהה: אם היינו יודעים את הכל, היתה נמנעת מאיתנו ההתנסות והטעייה  והבחירה החופשית . משמע שגם לאי הידיעה  יש סיבה גבוהה.

יצחק סגמן בספרו " המציאות הנסתרת מאחורי הקלעים" :  " החיים, כפי שאנחנו חווים אותם, מתנהלים בהיבט הפיזיקלי שלהם בתוך טווח תדרי גלים של האור הנראה – הנע בין כ-400 ננומטר לבין כ-750 ננומטר, ובקשת הצבעים שנעה בין האדום ועד הסגול. זהו טווח תדרים צר מאוד, המהווה אולי שלושה עד ארבעה אחוזים בלבד מתוך הספקטרום האלקטרומגנטי כולו, שהמדע מזהה בטבע נכון להיום. דבר ידוע הוא כי ישנן בעולם שלנו צורות חיים הנמצאות בטווחי תדרים שבני האדם אינם מסוגלים לראות בשלב זה של התפתחותנו האנושית."

לכן, אנחנו שומעים בימים האחרונים יותר ויותר על התערבויות חוץ בריאתיות. תיקשורים וקישורים מכאן ומשם , רוצים לעזור לנו להתקדם מהר יותר כי הזמן קצר והמלאכה מרובה

זמן הוא המרחק בין מחשבה ומציאות
ככל שיש לנו פחות ופחות זמן, אנחנו משקיעים רק במה שהכי הכי הכי קיומי עבורנו, וזו המטרה: שנתרכז בעיקר-שנממש את הייעוד שלשמו אנחנו כאן, שלא נבזבז אנרגיה מיותרת על צרכנות חומרית,שלא נתעכב עם עכבות רגשיות וסערות נפש שלא מקדמות את ההתפתחות שלנו

חשבו לרגע על הלוויין שמשדר ל google earth נתונים-הוא יכול לתת לנו דווח על כל נקודה על פני כדור הארץ, מפני שהוא רחוק וככל שמתרחקים-רואים תמונה רחבה ושלמה יותר ( או אם בוחרים להתרחק- ולראות פרטים יותר קטנים) . תודעת העל נמצאת הרבה הרבה הרבה יותר גבוה מכל לווין או כלי טכנולוגי שבני האנוש יוכלו להמציא ולכן המידע שנמסר מהם-הרבה יותר מדוייק.  אבל מה אם… מה אם נבין שתודעת העל לא באמת נמצאת הרחק הרחק הרחק במיקום פיזי גבוה אלא המרחק שלה מאיתנו תלוי בבחירה החופשית שלנו, ברצון שלנו לדעת-להבין? מה אם נצליח להתעלות בעזרת אש הרצון לתדר תודעתי כזה גבוה שנוכל לראות ולחוות את הנוכחות של תודעת העל ויהוה וכל אותם חוצנים-ממש קרוב אלינו, לידינו, בתוכנו?

כל חלקי הפאזל הולכים ומתחברים לתמונה שלמה, להבנת האחדות
לימודי תודעת העל מספקים לי את כל המידע הרלוונטי. יחד עם זאת, אני מוצאת עצמי מסוקרנת להתוודע גם למקורות ידע אחרים , שאמנם אינם מדוייקים כתודעת העל, אבל עצם קיומם ונוכחותם הנפוצה יותר ויותר בכל עבר- משמחת, משום שיש בה כדי להבין שאנחנו לא לבד כאן. יש עוד שחיים איתנו ואכפת להם ממה שקורה כאן .
יש מי שדואג להעביר את המסרים בכל מני דרכים , משום שאנחנו כבני אנוש-שונים זה מזה ומידע בתדר אווירי עדיין לא קל להפנמה לרוב האנושות שחיה בעולם של אדמה (חומר) ומים(רגש) .

הפנטגון משיק כוח משימה לחקר עב"מים

פרופ' חיים אשד, שעמד בראש תוכנית החלל הישראלית ואבי הלוויין "אופק", על
חוצנים ; "העב"מים ביקשו לא לפרסם שהם כאן, האנושות עדיין לא מוכנה. טראמפ היה על סף לגלות, אבל החוצנים בפדרציה הגלקטית אומרים: רגע, תנו קודם להרגיע את הרוחות. הם לא רוצים שתיווצר אצלנו היסטריה המונית. הם רוצים להפוך אותנו קודם לשפויים ומבינים. הם חיכו עד היום, שהאנושות תתפתח ותגיע לשלב שבו נבין בכלל מה הם חלל וחללית.

יש הסכם בין ממשלת ארה"ב לחוצנים. הם חתמו איתנו על חוזה כדי לעשות פה ניסויים. גם הם חוקרים ומנסים להבין את כלל מארג היקום, והם רוצים אותנו כמסייעים. יש בסיס תת־קרקעי במעבה המאדים, ויש שם נציגים שלהם וגם אסטרונאוטים אמריקאים שלנו"

אם הייתי בא עם מה שאני אומר היום לפני חמש שנים, היו מאשפזים אותי. כל מקום שעד היום ניגשתי אליו באקדמיה עם זה, אמרו: הבחור יצא מדעתו. היום כבר מדברים אחרת. אין לי מה להפסיד. אני קיבלתי את התארים והפרסים שלי, מכבדים אותי באוניברסיטאות בחו"ל, וגם שם המגמה משתנה"

 Anunnaki Human DNA 2

סרט שעוסק בהנחה שהמין האנושי- ההומוספיאנס נוצרו ע"י חוצנים שעשו שנוי ב DNA שלנו : DNA 2

 

62 school children see aliens in Zimbabwe 

הילדים מכוונים על תדרים ברטט גבוה ולכן רואים יותר בבהירות חיים של יצורים אחרים.  62 ילדים באפריקה מתעדים מפגש עם חוצנים.

The Atacama Mystery

תיעוד על חייזרים מהסרט סריוס  SIRIUS

 

תוכנית מעולה של שני אנשי אש שחוקרים מדע תודעה וטכנולוגיה    – אחת התוכניות האהובות עלי  שואלים מהי לדעתכם הדרך הכי טובה לחקור חוצנים

Nassim Haramein: "You Shouldn't Be Recording This!" – Mayan Disclosure Video

הרמיין נאסים פיזיקאי , מציג ממצאים שהוא ממליץ להקליט ולשמור , מתוך הפדמידות של תרבות המאייה , שהיו סגורים ולא נחקרו ,

תחריטי אבן של כדור הארץ והשמש במסלולם בחלל כוכי שביט ועבמי"ם

The Return o f TelepathicCivilization 5.12

José Argüelles למד בפרינסטון הקים את מיזם האמנות Planet Art Network , קידם רעיון שנקרא 'חוק הזמן " בו הוא זונח את הלוח שנה הגרגוריאני  ועבר ללוח המאיה שהוא פרקטלי אין לו סוף ולא התחלה . הסרט מציג  ע"י נוסחאות מתמטיות , תקשורת תלפאטית והקשר בניהם לאחדות , בנו וביקום.

 

Extraterrestrial   הסרטים האלו זורעים פחד ורתיעה מחייזרים. זה חוסר הבנה בסיסי לגבי סיבה ההתעניינות הגבוהה של חייזרים בעולמנו. הם כאן כדי לעזור לנו להתפתח ולהתקדם- תודעתית (הבנה=אוויר) וטכנולוגית(אש) , לא כדי להפחיד אותנו( רגש=מים) או לחטוף ולהרוג אותנו פיזית (גוף=אדמה ) אל תתנו לפחדים לנהל אתכם. המציאות שתראו היא מה שתמציאו  בעיני רוחכם.  ככל שמבינים יותר (אוויר) , מפחדים פחות (מים)


UFO ALIEN DISCLOSURE by Canadian Minister of Defense May 2013 

שר ההגנה הקנדי מצהיר שיש יצורים אינטלגנטיים חייזרים שמתארחים בכדור הארץ.

 

 

נאס"א מצאה עדויות לעיר תת קרקעית על מאדים

 


labour councillor Simon Parkes having an affair with aliens 

פוליטיקאי אנגלי מספר על הקשר שלו עם חייזרים כבר מגיל 3 חודשים ומסביר על יחסי מין הולוגרמיים עם חייזרית

 

 Disclosure Series 1 Clark McClelland – About Clark and about 8 to 9 foot tall entity

 


אשתף באיך התגלגלו אליי ההבנות האלו

אתחיל בסוף: הקישור האחרון שהגיע אליי השבוע (אוגוסט 2012), נותן הסבר מפורט אודות כל ההבנות החשובות – מסר באמצעות עמיר כהן. משפט המפתח שאימצתי לעצמי מהטכסט המעניין הזה הוא :

היקום כולו קיים בכל הקיום 

***

איך הכל התחיל?

לפני 3 ימים הגיע אליי הקישור הזה-צילום של חללית בזמן מופע הפתיחה של האולימפיאדה
טוב, שטיות , אמרתי לעצמי, לא חסרות שטויות ברשת…מי מאמין

UFO over 2012 Olympic opening ceremony

 

ואז הגיע הקישור הזה:

בקישור זה נטען כי לא במקרה נבחר המרחב והזמן שבו עיני כל האנושות בכל העולם נישאות לאותו מקום-האולימפיאדה , ולכן נבחרה הנקודה הזו כמקום הראשון שבו יתבצע מפגש ההיכרות הראשון עם הפליאדים- הם מגדירים עצמם כמשפחה שלנו היות והם אנושיים כמונו-רק יותר מפותחים רוחנית וטכנולוגית.לטענתם יש להם אינטרס לעזור לנו כי ההתפתחות שלנו חשובה גם להמשך הקיום שלהם, כי כולם אחד. (הגיוני…)
זו הפעם הראשונה שהם יוצרים קשר קרוב כל כך במטרה לעזור לאנושות להציל את עצמם ולסייע בטיהור כדה"א.
הם מציינים לשבח את המאמצים שעשו אנשים שונים בחודשיים האחרונים להעלות את התדר ולהקל את סבלה של אמא אדמה , אבל זה קצת מדי ומאוחר מדי. בני האנוש לבדם לא יצליחו לרפא את גאיה. כמות העבודה רבה מדי להספיקה עד 21/12/2012 שזהו המועד שנקבע במועצות הגבוהות ולא ניתן לשנותו. מה שיקרה עכשיו בכדה"א ישפיע על הייקום כולו וכן הם לא יכולים עוד לחכות. כוונתם טובה . הם כאן כדי לפתוח בפנינו שער מעבר למימד הרביעי והחמישי. הם קוראים לשער הזה ציון- העיר שיצר עבורכם אלוהיכם.
הם מורים לנו לא לזרוע פחד
הם מסבירים שהבנק הפדרלי יתמוטט. השחיטות הגיעה לסיומה. ה FEDERAL RESRVE סיים את תפקידו .
האמונה של בני אנוש בכוח סמכותי פוליטי כלכלי או אלוהי שמנהל אתכם כעבדים תגיע לסיומה. אנחנו נותנים לאום 8 ימים להחליט אם לשתף איתנו פעולה או לא. 

***

המידע על נפילת הבנק המרכזי הפדרלי  מהתקשור הזה, התחבר לידיעה אודות מסרים שהחלו באותה שעה בדיוק של בנקאים בכל העולם.

הנה, כדור השלג מתחיל להתגלגל, הכל מתחיל להתחבר…

בסיס תוכנת ההפעלה של העבדות המודרנית, נחשף….

ואז הגיע ההסבר הזה:

William Cooper Explains the NWO Alien Agenda
הממשלה לא יכולה להתקיים אם האנשים לא מפחדים.

רוצים להקים ממשלה אחת לכל העולם ממשלת הצללים ע"י הפחדת האנשים ע"י התקפה של חוצנים שמבויימת ע"י צבא ארצות הברית. שימוש בטכנולוגיה קיימת ובניתוחים של קופים כדי להציג אותם בתור חוצנים.

עדכון על כך שנבירו כבר נכנס למערכת השמש שלנו, הסבר על הקשר עם מעגלי התבואה ו שתי השמשות שנראה ב 21/12/2012 ועוד  ועוד…

המילים האחרונות בסרטון הכי חשובות:

הכל מתחיל ונגמר במילה אחר: בחירה!

*

בשדה, ליד אחד הכבישים שסגורים בשל האולמפיאדה, הופיע לפתע שרטוט זה בשדה תבואה. אף אחד לא ראה שזה נעשה

למה לדעתכם התקשורת בוחרת להתעלם? הרי ברור שזה לא נעשה על ידי בן אדם שחי על כדור זה.

הסברים נוספים צצו כאן ושם, דוגמת זו:

צפו בסרטון » ANSWERS OF AN ALIEN FROM ANDROMEDA

בקיצור- תאמינו במה שתאמינו, אבל להישאר אדישים כנראה שכבר לא תוכלו, וזו המטרה- להעיר את כל החולמים משנתם.
בין אם יהה זה אמיתי או מבויים – עצם ההבנה שהאנושות זקוקה להתערבות חיצונית כדי להציל את עצמה- זו הבנה חשובה

צפו בסרטון » Expected Cosmic Events in 2012

ברכות מהפדרציה: תקשור מעניין מבחוץ

***

אחד הטכסטים הראשונים שכתבתי, לפני שנתיים, כשהחלטתי להתחיל לתעד את השינוי התודעתי בעידן החדש (בבלוג באתר באופן טבעי)

12/12/2010 חללית דיסקברי חזרה לכדור הארץ. זהו. סיימה את תפקידה. אין כוונה כרגע לשלוח חללית נוספת. פסק זמן,לחשוב. 

עוד יתוכנן מתישהוא רכב החלל הבא, אבל לשם כך,כנראה שמבינים בנאס"א , שהתודעה המתרחבת שלנו צריכה עוד להתפתח.

מה שמעניין יותר מהמידע אודות חזרת החללית,זו ההבנה הגבוהה: שאין לנו עוד צורך בחללית גשמית שתחקור פיזית את החלל, מעכשיו התודעה המתפתחת שלנו תגיע רחוק יותר מכל חללית,מעבר למערכת השמש שלנו,אל המישורים הגבוהים .
לא קרה שום אסון של התרסקות שלה ,משום שלא היה צורך להשמידה, כי האנשים הבינו לבד שאיננה רלוונטית יותר
עכשיו אני מבינה למה תודעת על התכוונה כשאמרה שיש לנו יכולת להשפיע על המציאות:
אם אנחנו מבינים שהחומר כבר לא רלוונטי,לא משרת אותנו יותר,איננו חייבים לחוות את ההתפרקות הפיזית שלו
תודה לאל,תודה לאנושות הנבונה שמשכילה להבין ולהפיק לקחים בטרם יתרחשו האסונות
סוף מעשה במחשבה תחילה,כבר אמרתי,לא?

אחת ממטרות לימודי תודעת העל (מעבר להכנה לשינוי) היא ההבנה הכוללת את הבריאה ומערכת הסיבות הגבוהה שלשמה אנו חיים כאן במעבדה של עולם החלום
העובדה שבנאס"א מבינים ופועלים בהתאם להבנות , זה טוב. זו חשיבה תואמת תדר לעידן החדש

צי מוניות חלל פרטיות שישמש להעברה עצמאית של אסטרונאוטים

עצמאות. זו מהות העידן החדש

עצמאות מחשבתית ופיזית

במימד ה-5 אנחנו פליאדים ובמימד ה-6 סיריאנים. התרחבות התודעה תפגיש אותנו עם החלקים האלו של עצמנו

 

5 תגובות בנושא “חוצנים, האמנם חיצוניים?”

  1. עדכון מפורום אמת אחרת

    הייתה הודעה באתר eutimes שנפלה אז לצערי אני לא יכול להעלות אותה על שר החוץ של רוסיה שאומר לאובמה בסקאי ניוז שאם הוא לא יחשוף את הקשר שלהם עם תרבויות חוצניות רוסיה תקדים אותם לחשוף את זה, על פניו קשה לי לשפוט אם באמת מחכה לנו …
    סדר עולמי חדש / אחוות סודיות • Re: ארה"ב ורוסיה בדרך לממשלה עולמית
    Source: http://forum.emetaheret.org.il/index.php

  2. .ב 27/9/10 נערכה בוושינגטון 'נשיונל פרס קלאב' מסיבת עיתונאים הקוראת לחשיפת מציאות העב"מים בחיינו.
    הכנס הועבר בשידור חי ב-CNN
    לחשיפה כזו אל מול התקשורת יש פוטנציאל רב להגיע לידיעת הקהל. הרחב.

    מובאות כאן עדויותיהם של 120 אנשי צבא בכירים לשעבר המדווחים על פעילות מתמשכת של עב"מים באתרי נשק גרעיני ברחבי העולם.
    :את מסיבת העיתונאים הנחה רוברט סלאס נושא דרגות בכיר בחיל האוויר האמריקאי והנה חלק מדבריו:

    "מה ששמעתם כאן היום היא עדות לתופעה קיימת. זה נשמע פנטסטי וזה אכן פנטסטי"

    "אנו מציגים את העדויות האלו לפני הציבור.העדויות שלנו הן עכשיו ברשותו של הציבור,השאלה האמיתית היא מה הציבור יעשה עם זה… אנו מבקשים שתקחו את הזמן ותשקלו
    בכובד ראש לא רק את העדויות שנשמעו כאן אלא גם עדויות שנשמעו בעבר מפי אחרים… ותערכו תחקירים משל עצמכם. אם תעשו כך אני חושב שתגיעו לאותן מסקנות שאנחנו "הגענו אליהן והיא שתופעת העבמ"ים היא אמיתית ולא משהו דמיוני. יש כרגע סודיות כבדה מצד הממשלה בכל מה שקשור לתופעה הזו…

    לכן, אנחנו דורשים תשובה בהתבסס על החוקה הדמוקרטית שלנו ואני רוצה לצטט את נשיא ארה"ב לשעבר פרנקלין רוזוולט: "על אנשים להיות חזקים מספיק ומיודעים מספיק כדי להחזיק את ריבונותם על זו של הממשלה".. "בכך שהם מונעים מאיתנו את המידע בכוונה, הם לא מאפשרים לאזרחי המדינה הזו להיות מעורבים בהחלטות הנוגעות לאירועים ".שנחשבים בבירור לנושאי ביטחון לאומי המהווים דאגה לכולנו. אנחנו פשוט דורשים לדעת את האמת

  3. כן לתקשורת של ההמונים כנראה הנחיה להתעלם.
    מצד השני זה אומר שלנו זכות להגיד, להפגין, להראות וליצור את העולם בו אנו רוצים לחיות.

  4. אין סוף נבואות למה שאמור לקרות.
    סביר להניח שחלק לא יקרה, אז הספקניים יצחקו.
    אבל כאשר והדברים כן יקרו, אלה שהיו מוכנים נפשית הסתכלו על כך עם תחושת עצב עמוקה
    אבל אלה שלא יהיו מוכנים יחווה חווית פחד מטלטלת של סוף הימים. וזה ההבדל העצום.

    https://youtu.be/d70HG9V3yxs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *