אדמה גבוהה

אדמה גבוהה היא אדמה שיש בה יותר רוח מחומר . אדמה עם הרבה אוויר היא קלה ואוורירית, גמישה, ניתנת לעיצוב כחומר ביד היוצר על ידי התודעה – הבנה גבוהה – ואש הטכנולוגיה. אקולוגיה עירונית עתידנית תהיה ב ערי העתיד ותאפשר לאמא אדמה הישנה לחדש את עצמה. איך יוצרים אדמה גבוהה? מכניסים אוויר=הבנה

greenwall.jpg-שינוי-תודעתיcorngrow food

balcony

 

      

יסוד האדמה בעולמנו המשתנה  נמצא במגמת צמצום. האדמה היא החומר,הגוף ומסגרותיו.את מקום אמא אדמה היציבה שהזינה אותנו עד כה, תתפוס אדמה גבוהה. מהי אותה אדמה גבוהה?

אדמה גבוהה היא  אדמה שמעלה את החומר לרמה גבוהה של אש(רצון,יצירתיות  וקידמה)  ואוויר(מחשבה) ,כלומר: חומר בעל נפח מצומצם,המשלב הבנות תודעתיות חדשות עם אש הטכנולוגיה המתקדמת.

השלב הבא זה בלי אדמה בכלל…

Growing Plants without Soil ככה מגדלים צמחים בלי אדמה 

 

 קיר ורטיקלי ירוק שמומש במאי 2012  בבית שינוי תודעתי ברחובות וכולו ירקות מאכל:

האדמה התלויה ביריעה עם כיסים על קיר הבית איננה אותה אדמה כבדה שעליה חייתי 40 שנה. היא אדמה מאווררת מעורבבת עם קומפוסט ופרלייט-מינרליים מותפחים עם הרבה אוויר בתוכם-תוספים שנועדו לשפר את אחיזת המים והזנת הצמחים. הצמחייה איננה צמחיית נוי וייעודה איננו לעשות רושם על אף אחד. לא אני צריכה לתחזק את הגינה אלא היא נועדה לתחזק אותי . לשם כך גוייסה טכנולוגיה חדשנית שמפקחת על אספקת מים ממוחשבת וחסכנית: טפטפת מורידה כמות מדוייקת לכיסים העליונים ומשם המים מחלחלים ויורדים מטה. כל הצמחים הם צמחי מאכל ,עשבי בר ,ירקות ותבלינים שייעודם להזין את גופי . עצמאות, זה שם המשחק בעידן החדש. מעתה לא אצטרך לבזבז משאבי אנרגיה יקרים כמו זמן,דלק, כסף כדי לסוע לקנות את המזון האורגני שיזין אותי. הוא תלוי בקיר המרפסת שלי. חכם. יעיל אנרגטית. לא תופס מקום במרחב,חסכוני במים, עשוי מחומרים חדשים שאינם מתכלים (אם כי ניתנים לשימוש חוזר) . מעכשיו אני אחראית על תחזוקת הגוף הפיזי שלי, ושפע העלים הירוקים ישמש אותי לעשות את המעבר מגוף כבד לקליל

זו האדמה הגבוהה שלי, במרפסת דירה בבניין רב קומות בעיר,בית שינוי תודעתי.  מה האדמה הגבוהה שלכם? כך נראית  גינת ירק- קיר ירוק ובוסתן עצי פרי בית שינוי תודעתי

 *

ynet  – גן עדן עלי קירות  קיר פורח הוא תמונה חיה, שמשתנה כל הזמן וגונבת את ההצגה מכל בניין, בלי לתפוס קרקע יקרה. הגנים האנכיים הפכו ללהיט מפריז ועד בנגקוק, ועכשיו הם נכנסים גם לתוך הבתים

  Green Walls May Cut Pollution in Cities   –   daily news

גינה אורבנית

*

יהוה-שהוא ליבת אדמה, הוא שברא את העולם הזה ,אבל הוא סיים תפקידו כשליט העידן וכבר לא מממן ניסויים אדמתיים. אלינוס- ליבת אש הוא שהחליף את מקומו ולכן יותר מימון אנרגטי ניתן כעת לתהליכי צמיחה,בנייה ופיתוח מבוססי אש-אוויר- טכנולוגיות מתקדמות ורעיונות חדשניים ששוברים את כל תבניות החשיבה הישנות. מהות ההתנסות האנושית בעידן החדש מקבלת  קדימות ליסודות האש והאוויר. האדמה לא תיעלם, היא פשוט משתנה . האדמה כפי שהיא היום לא יכולה להכיל את האנושות כפי שהיא היום ולכן מתחייב שינוי. האדמה תהפוך אוורירית יותר,קלילה,גמישה יותר. כמו זו שאתם רואים בתמונות : האדמה בתוך כיסי הקיר הירוק בבית שינוי תודעתי מכילה 50% אוויר – מינרלים מותפחים  מסת החומר הכבדה של גופנו הפיזי,הרכוש הרב שצברנו יילך ויאבד ממשקלו,מערכו. הטכנולוגיה המתקדמת תסייע למגמת הצמצום. המצאות גאוניות חדשניות יאפשרו לנו יעילות-להגיע ליותר הישגים  בהרבה פחות חומר. ננוטכנולוגיה …

אדמה גבוהה. מה הכוונה ? ברגע שנכניס לאדמה יותר אוויר-הבנה,נהפוך אותה לקלילה וגמישה יותר.

עלינו כעת להבין את עצמנו,לדייק את הרצון שלנו כך שיהיה תואם תדר לתסריט הנשמתי שעליו חתמנו

עלינו כעת להוריד למינימום את העשייה הפיזית שתוצאותיה נגלות לעין בחוש הראייה החיצונית  ולהתחיל לתרגל ראייה פנימית: באמצעות העין השלישית-זו שמחוברת לחושים הפנימיים. שם-לראות בעיני רוחנו מהי המציאות החדשה שהיינו רוצים לברוא ורק מהמקום המדוייק הזה-לפעול ליישום ההבנות בחומר-באדמה,בחיים הארציים.  סוף מעשה במחשבה תחילה.

*

זכרו כי לכל אחד מאיתנו תסריט שונה,כל אחד מאיתנו בא ממישורים אחרים ועם יסודות אחרים,לכל אחד ייעוד שונה ולכן גם דרך שונה ליישם את ההבנות שרלוונטיות עבור ההתפתחות האישית שלו.

רגע לפני שאנחנו נפרדים מהאדמה שהזינה אותנו עד עכשיו, זה הזמן להודות לאמא אדמה על כל הטוב שהעניקה לנו ולבקש מחילה על הנזק שגרמנו לה, על ההרס שיצרנו בתאוות הגדולות שלנו לרכוש לעצמנו עוד ועוד חומר. זה הזמן עבורנו לחזור לשורשים: לחבור לידע עתיק שהועבר מאמא אדמה דרך אימהות חכמות במשך כל הדורות, להבין מדוע אמא אינה יכולה להמשיך להתקיים יותר כשילדיה שואבים ממנה אנרגיה שאין לה יותר לתת . זה הזמן לסגור מעגלים עם האימהות שלנו-להתחבר למשפחות המוצא שלנו ולומר תודה לאמא על מה שהעניקה לנו כל השנים והדורות.  תהליך הפרידה הזה הוא הכרחי כי בלי להיפרד מהישן לא נוכל לברוא את החדש.


צפו בסרטון » עבור שבעת הדורות הבאים  טכס פרידה כזה של אימהות חכמות מאמא אדמה


לבריאה יש אינטרס שנסיים את התסריטים שלנו, כי לא רוצים שנחזור לכאן שוב לעוד גילגולים. מתחיל עידן חדש! אחת הדרכים לעשות זאת היא ע"י צמצום האדמה, כי הצמצום מביא לדיוק. אדמה הכוונה לא רק לאדמה שעליה אנחנו עומדים אלא גם לחומר-לכסף. אנחנו בתחילת משבר כלכלי קשה שחלק מסיבותיו הגבוהות הן גם להביא לכך שלאנשים לא יהיה כסף לממן דירה ואז יצטרכו לחזור לבית ההורים-כדי לסגור מעגלים. כדי שאנשים לא יסגרו בתוך ארבע קירות בטון-הם יצאו החוצה ויפגשו את האנשים שאיתם יש להם עבודה-שיעורים ללמוד. החיבורים האלו בינינו כבני האדמה, הם המים – הדבק שמחבר אותנו יחד להבנה של תהליך הפרידה הקשה הזה.

גם המים בעולמנו הולכים ומצטמצמים ויזמויות חדשניות מאפשרות לגדל גגות ירוקים עם מינימום השקייה: הזנת הצמחים מלחות הטל. גאוני.

מוזמנים להעמיק הבנתכם גם כאן: אקולוגיה עירונית עתידנית 

 

תגובה אחת בנושא “אדמה גבוהה”

  1. עדכון מ 6/2/2014: לא תאמינו מה גדל אצלי בקיר הירוק: זרעים של תודעה חדשה נבטו: Ram Hefer :איש האדמה שבנה את הקיר הירוק בבית שינוי תודעתי, עבר שינוי תודעתי: אחרי ששידרג עצמו ועלה מהאדמה לאוויר, הגיע להפיץ בגינתי הבנות חדשות: רם בחר בשנה האחרונה לצמצם למינימום את הפעילות הפיזית של בניית הקירות , ריכז את כל האנרגיה שלו בלחשוב ללמוד ולהבין ופיתח ליין חדש של מוצר תודעתי: שידרוג כושר הצימוח של עשבי המאכל בקיר שלי,ע"י העשרה אנרגטית תודעתית. בנוסף, יצר מוצר של גגות ירוקים שלא דורשים השקייה . רגע חסד מזוקק חוויתי היום כשרם הגיע לבקר. איזו זכות לחיות כאן בתקופה הזו שבה אני זוכה לראות את הזרעים שזרעתי נובטים ולהיות שותפה להפצה שלהם. מגניב לראות איך כל אחד מדייק את נתיב הגאונות שלו ומייצר חדשנות תודעתית וטכנולוגית. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר. כייף כאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *