התפתחות

תודעת העל: " התפתחות היא כל דבר שיוצר הליכה מנקודה אחת לנקודה אחרת כאשר הנקודה האחרת מכילה בתוכה גם את הנקודה הקודמת . יכולה להיות התפתחות גם ברמה של הקופות הרושמות בעולמכם (הכוונה לכסף) וגם ברמה הרוחית, כל דבר הוא התפתחות, אך התפתחות חומרית נשארת אצלכם- אתם לא סוחבים אותה חזרה ואילו התפתחות רוחית שאתם יוצרים תורמת לנו , זה הרעיון המרכזי שאנו הבאנו.
*
תלמידה שאלה את תודעת העל האם התפתחות היא דבר שמחייב יישום, משמע- האם כשאני מבינה מידע אבל לא מיישמת אותו בחיי אלא מעבירה הלאה לאחרים, האם גם זה נחשב התפתחות?
תודעת העל עונים לה: " התפתחות במקור שלה יוצרת בשלב הראשון שלה הבנה, ברגע שאת עוזבת את הנקודה הראשונה ומגיעה נקודה השנייה, יצרת מצב שעלית בדרגת ההתפתחות. עצם זה שאתם כשחקנים למדתם לשחק בצורה טובה יותר והראתם את הדרך הנכונה עד הקומה השניה שמכילה גם את החלק הראשוני כשם שאמרנו, דבר זה תורם לתודעת העל. תודעת העל לא מחפשת את החלק היישומי שלכם אלא את החלק ההבנתי. היישום תורם להתפתחות האישית שלכם. כשאת יוצרים מצב שאתם מעבירים את הדברים ומלמדים אחרים שהם מתפתחים מנקודה לנקודה, אתם תרמתם לעצמכם ואילו אלו שהתפתחו כתוצאה מזה- תרמו לנו. כאותה שיטת שווק בעולמכם שנקראת פרמידה: ככל שיש רבים יותר, אפילו שהם לא מיישמים בעצמם, אך הם פיתחו אחרים- אנו נהנים ונתרמים מכך רבות

 

questionClock"אין לי זמן" זה המשפט הכי שגור בפי אנשים היום, בוודאות!
כל אחד מאיתנו בוחר את סדר העדיפויות שלו במה להשקיע את הזמן .
העידן הישן הסתיים ,אנחנו חיים בעומס מטורף של משימות וכדי להספיק את כל מה שאנחנו רוצים וצריכים לעשות, עלינו להחליט על סדרי עדיפויות חדשים לפיהם נקצה אנרגיה רק לדברים היותר חשובים עבורנו. הדבר הזה מביא לכך שאנו מדייקים את המערכות האנרגטיות שלנו .
אנחנו מוצאים עצמנו מצמצמים את מערכות היחסים הביאישיות שלא מקדמות את ההתפתחות שלנו, אנחנו מנתקים קשר עם אנשים מסויימים ויוצרים קשר עם אנשים אחרים, כשהבסיס לקשר איננו מחוייב למסגרות הישנות של משפחה,עבודה,תרבות,דת, אלא תלוי תועלת: מה שמקדם אותי-אני משקיע בו, מה שלא-זז לאחור או נעלם לגמרי מהתודעה שלנו

על מנת לייעל את ביצוע המשימות ההתפתחויות , באה לעזרתנו אש הטכנולוגיה המתקדמת .

הנה למשל: תוכנת מחשב שמקריאה לנו טכסט כתוב , כדי שנוכל גם לשמוע וגם לעשות דברים בו זמנית. יעילות זה שם המשחק! לחץ כאן להורדה.

סיפור: השבוע נכנסתי לסופר שכונתי מקומי ובמקום לעמוד בתור הארוך שהשרתך לקופאית, הבחנתי בעמדת תשלום עצמאית ממוחשבת.
הנחתי את העגבניות, העברתי כרטיס, וזהו, קניתי עגבניות. לא צריך את הקופאית,לא צריך את התור
מקסימום יעילות, מינימום זמן. זה העידן החדש. הקצב רק יילך ויתגבר.

בדרך אני יכולה לתקשר בנייד שלי לתאם פגישות עבודה בסקייפ – חוסך לי כסף וזמן, גם מקום: אני לא חייבת מקום פיזי כזה או אחר כדי לקיים פגישה.

הטכנולוגיה היום מאפשרת לקבל יותר יעילות בפחות השקעת אנרגיה: פחות זמן, פחות כסף, פחות חומר פיזי

הצמצום מביא עמו דיוק.
צמצום החומר מעלה את יעילות מימוש ההבנות בחומר כשהוא קטן יותר.

הכסף ילך ויאבד יותר ויותר מערכו. זה הזמן עכשיו להשקיע כל שקל שיש לנו בהתפתחות האישית שלנו, בלארגן לנו חיים שיתמכו במימוש התסריט שחתמנו עליו.

עכשיו זה הזמן: זמן התפתחות!
"אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום"
כלומר: אל תגידו "אין לי זמן" להשקיע בהתפתחות אישית. הבינו שהקיום שלכם תלוי בהתפתחות הזו. עכשיו!

*

כשאדם בוחר להיפתח ל למידה ומתחיל לשאול מי אני מה אני , מופיע המורה הרוחני שנועד להאיר לו את הדרך- זו שהיתה שם תמיד וחיכתה שהוא יבחר להבחין בקיומה ולראותה בבהירות.
המורה הזה איננו אדם אחר בדמות יישות פיזית של גורו מואר,מנחה סדנאות או מתקשר.
המורה הזה הוא אתה. רק אתה יודע מהו הטכסט שעלייך ללמוד.
אתה כתבת אותו. אתה היוצר של תסריט המשחק שלך כאן בעולם החלום. אתה הבמאי, אתה בוחר את חלקי התפאורה,את פועלי הבמה, אתה בוחר לאיזה כוון יאירו הזרקורים.
הכל כתוב מראש. הכל צפוי והרשות נתונה .

מי מכם שרוצה להעמיק את ההבנה שלו את המשפט הזה ואיך מיישבים את הכביכול סתירה בין מה שנחתם מראש וצפוי ואיפה הבחירה החופשית שלי, מוזמן להצטרף לקורס וירטואלי של לימודי תודעת העל.

זה לא דת שצריך להאמין בה. זה מידע ששווה לדעת אותו. זה ההבדל בין דת לדעת.

מי שבוחר לדעת את עצמו בעצמו ולקבל כלים תודעתיים להבין מי מושך בחוטים ואיך לשחק על הבמה ממקום של התפתחות ולא של הישרדות, , מוזמן לקבוצת למידה שנפגשת כל שבוע עם המחשבה מול המחשב, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת.

פרטים והרשמה: דף ארוע בפייסבוק – קורס תודעת העל וירטואלי 

לקרוא הבנות של אחרים ,לעשות לייק לפוסטים בפייס, לצפות בסרטונים מעוררי השראה- לא באמת יוצר שינוי אמיתי. עלינו ליצור חווית למידה מתוכנו ,לדייק את הרצון וההבנה- מה מדוייק לנו ללמוד?

תגובה אחת בנושא “התפתחות”

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=363674447008125&set=a.241290012579903.54790.140811055961133&type=1&theater

    אין זמן עכשיו. אנרגיות האש והאוויר שנכנסות לעולמנו יותר ויותר הן מהירות בהרבה מהקצב האיטי של האדמה עם המים שתמיד מעכבים (עכבות רגשיות…) . אנחנו רגע לפני סוף העידן ויש לכולם הרבה השלמות להשלים והחוסר בזמן יש לו מטרה ברורה: הצמצום עוזר לדייק: אנחנו משקיעים עכשיו רק במה שהכי הכי הכי חשוב עבור ההתפתחות שלנו ולא מבזבזים זמן על שטויות כפי שעשינו משך גלגולים שלמים בבהיה מול הטלוויזיה ובהשתתפות בארועים משפחתיים שלא רלוונטיים עבורנו. המטרה היא לסיים את התסריטים ולא להגיע "חיים" . החיים בגוף הפיזי שייכים רק לעולם החלום, וכמו כל חלום-סופנו להתעורר והחלום יגמר. הבנת הייעוד שלנו כצביר העם היהודי נותנת לנו תכלית חדשה לחיות למענה-מעניקה לנו אנרגיה לממש את הייעוד שטרם הספקנו לממש בחיים האלו, ונוכל לעשות זאת בעולם הבא. הייתרון שבני הדור שלנו זוכים לו הוא לעבור את המעבר בין העולמות בתוך אותו גוף פיזי. זו זכות גדולה ונדירה ביותר אשר מחייבת אותנו להתאים את עצמנו-בעיקר את התודעה אבל גם את הגוף הפיזי, לעולם המשתנה במהירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *