טשטוש גבולות בין המינים


גבולות המגדר שהגדיר את הגוף הפיזי שנולדנו איתו מטשטשים  וכבר אינם בהכרח משקפים את האנרגיות האמיתיות של היותנו מי ומה שבחרנו להיות. משמעות ה מין הפיזי לגופו נולדנו הולכת ומתפוגגת ואת מקומה תופסת הבנה גבוהה של סוגי האנרגיות הנקביות והזכריות שמניעות את הבחירות שלנו.
מערכת המין כבר נלמדה בשלמותה ע"י האנושות וכיום, בעידן החדש,השפעת האדמה (הגוף) והמים (רגש) עלינו,מצטמצמת. מה שמנחה את הבחירות שלנו זה הרצון(אש) וההבנה(אוויר) להיות מי שאנחנו ולעשות את מה שבחרנו ונבחרנו לעשות . אנחנו פחות זקוקים למין כאמצעי רבייה – פחות נשמות ילדים רוצות לרדת כעת בתקופת הכאוס. הם מחכים לבחור בהורים שכבר התפתחו והבשילה בהם הבנה לגבי הצרכים של ה ילדעים החדשים. רובנו עסוקים להשקיע את מירב האנרגיה שלנו בהתעלות ממצב קיומי של הישרדות להתפתחות.  המדע,הטכנולוגיה והרפואה יודעים היום לעצב את הגוף הפיזי בהתאם לבחירה החופשית של כל אדם באשר הוא.  ילדים טרנסגנדרים מסייעים בתהליך השינוי התודעתי של המבוגרים בסביבתם.

ילדעים מבינים : מגדר לא מגדיר מי/מה אתה

"אני כאן, מול המצלמה, וכולכם כל הזמן הזה תוהים אם אני גבר או אישה"

האם אי פעם הוציאו אתכם בצעקות מהשירותים? האם אמרו לכם שלא יקבלו אתכם לעבודה כי תבלבלו את הילדים? או שאלו אתכם איך לעזאזל אתן מקיימות יחסי מין? אלו הם חייו של לי, טרנסג'נדר

מחאת הקהילה הלה"טבית , יולי 2018  

הילד שלי לא יבוא על חשבון הדת והאמונה שלכם  : "אל תתנו לנו להיות הורים. תתנו ל-6,346 הורים שנתפסו במקרי התעללות בילדים שלהם במהלך 2017", כתב הגולש ניר פייבל בפוסט נוקב שהעלה לפייסבוק וסחף את הרשת

ניקי בת 15.אני הדור של העתיד. יהיה יותר טוב כי אנחנו מבינים יותר

/

גם היא. גם הוא. גם הן. גם ברבים. גם בצבעים. כאן א.נשים.

 

סוגי זהויות מיניות   Complete List of Tumblr Genders

אסתי וראובן מתפלפלים על דיני גאווה

מצעד הגאווה

אסתי וראובן מתפלפלים על דיני גאווה ?‍? כמעט שבת שלום וחג שמח למי שחוגג ;)(שודר במקור ב-2016)

Posted by ‎ארץ נהדרת‎ on Thursday, June 7, 2018

Guy Sing Male & Female Voice In 'The Prayer

קול פנימי שר בשני קולות: זכרי ונקבי: בחור צעיר ששר בקול אישה ובקול גבר. ככה זה נשמע שהקול הפנימי שלנו מאזן את האנרגיות הנקביות והזכריות לשירה הרמונית

 

הטרנסג'נדרית הראשונה של תל אביב נקברה כגבר עצוב…

ילדת פלא: טרנסג'נדרית בת 8 שינתה חוקים של מדינה שלמה

 

גברים בעידן החדש : מכירים בעוצמה שיש באנרגיה הנשית ככזו שנועדה להוביל שינוי. הם בוחרים לתמוך ולהצטרף לקריאה לשינוי, ע"י חיבור לאנרגיה הנשית שבהם: להעצים את האישה שלהם- והאשה שבהם.

סודות המשיכה המינית: בכל אישה יש גם גבר :  כיצד מושפעת המשיכה המינית מהיסודות אש, מים, רוח, אדמה? ככל שאתם יותר חופשיים, מעזים, נדלקים וחווייתיים סביר להניח שאתם שייכים למשפחת האש – הצד הגברי. ככל שאתם רגשיים, זקוקים למגע, חיבוק ורומנטיקה אתם שייכים למשפחת המים – הצד הנשי. אז מה הקשר בין החלומות המיניים שלנו ליצרים והאם כולנו ביסקסואלים?

הסיפור- הגבר הזה הוא אני

 

יובל טופר גדל כילדה, הפך לגבר והחליט להיכנס להיריון כדי ללדת את בנו הראשון.   הוא בעצמו ילד… כמו כולנו, ילדים של החיים…

10259213_657847717618889_5946603415961042341_oהילד יודע מה הוא אומר. אסביר: כשהוא אומר "בנות" הוא מתכוון לאנרגיה נשית שמהותה אדמה ומים. האדמה איננה רק החומר אלא כל מסגרות החשיבה שמנהלות אותו, ובמקרה הזה להתחתן משמע להכניס עצמך למסגרת של מחוייבות לקשור עצמך פיזית(אדמה) ורגשית(מים) למישהו אחר. האנרגיה הזכרית של אש ואוויר היא עצמאית ואיננה זקוקה לתלות הזו במישהו אחר שיאהב אותה ויתמוך בה ויכיל אותה ויעזור לה וכו"… אנרגיות האש והאוויר הן זכריות ומהותן פריצה של מסגרות חשיבה והתנהלות ישנות ויצירה של תודעה חדשה.
קהילת ההומולסבייות בעולם גדלה משום שאנחנו בתקופה של תפר בין עידן ישן וחדש ויש טשטוש בגבולות בין המינים. המגדר שהגדיר אותך כשנולדת וקבע את מינך הפיזי כבר לא קובע את מי ומה שבחרת להיות ואם אדם עם אנרגיה נקבית דומיננטית בחר להשלים התנסויות אש ואוויר אז המראה של הגוף הפיזי לא ימנע זאת ממנו.

אמא גאה – משיקה את חתונת בנה הגיי 

 באהבה , מאהבה, שאיננה יודעת גבולות, לכל האנשים באשר הם, עם העדיפויותיהם המיניות : גאים/לסביות/פוליאמורים/סטרייטים/יהה המגדר הפיזי אשר יהה, מה שקובע הוא הבחירה התודעתית שלכם :אילו אנרגיות נקביות וזכריות מניעות את הבחירות שלכם.

 

תקשור תודעת העל – יחסין מין וילודה בעתיד

 

What Dating Would Be Like If Men And Women Switch Their Roles

 

Love is All You Need full length movie 

 

סרט באורך מלא מטלטל מהקצה לקצה – על ילדה הטרו שחיה בעולם שכולם הומו ולסביים . קשה.

 Gay Women Will Marry Your Boyfriends 

למה כדאי לתמוך בנישואין של זוגות חד מיניים. סרטון גדול.

 

 Lana Wachowski receives the HRC Visibility Award

מפיקת הסרט המטריקס , מקבלת פרס בהרצאה חשובה על מי שהיא: אשה טרנסגנדרית פשוט מדהימה !!! כמה אמיתית , איזה יופי,חמידות, צניעות,פשטות, וואו!!!  איך סיפור חיים לא פשוט הביא אותה ליצור יצירה כל כך גאונית וחשובה להתפתחות האנושות

 

 נטע ועוזי ההורים של עדי

 

Dustin Hoffman on TOOTSIE  

דסטין הופמן בוידוי מרגש: בשלב ההתלבטות אם לצלם את הסרט 'טוטסי' הלבישו ואיפרו אותו כמו אישה. הוא הביט במראה וראה אישה לא מושכת. כשביקש מצוות האיפור לעשות אותו "אישה יותר מושכת" הבהירו לו שזה הכי טוב שאפשר לעשות. ברגע זה נפל לו האסימון: הרי לוּ היה אישה, הוא היה אישה מדהימה במפנים, אבל לא מושכת מבחוץ, והעולם היה מחמיץ אותו/אותה. והוא קלט שבעברו התעלם מכ"כ הרבה נשים רק בגלל החשיבות שייחס למראה שלהן – בגלל שטיפת המוח התקשורתית בנושא. ואז הוא ידע שהוא חייב לעשות את הסרט טוטסי

 

כך הופכים גבר לאישה ואישה לגבר – בלי ניתוח

מערכת המין כבר נלמדה בשלמותה ע"י האנושות וכיום-ככל שמתקרב מועד חילופי העידנים,השפעת האדמה (הגוף) והמים (רגש) עלינו, תלך ותקטן, לעומת כוח הרצון- האש וכוח ההבנה-האוויר שלנו את החתימה התסריטית שהנשמה שלנו חתמה עליה כדי להשלים חוויות . אלו ילכו ויגברו והם שישפיעו יותר על מערכת קבלת ההחלטות שלנו

אנחנו כבר פחות זקוקים למין כאמצעי רבייה (כי גם ככה יש רבים מדי מאיתנו וכמות האנושות תהיה חייבת לצמצם עצמה. תופעת ההומואים והלסביות היא אחת הדרכים לצמצום הילודה) . גם כאמצעי הנאה המין מאבד את השפעתו- יותר ויותר אנשים לא חווים הנאה ממין, יותר גברים נזקקים לעזרת תרופות כמו ויאגרה כדי להעלות את האון- רק כדי להתאים עצמם לנורמה החברתית שמקדשת מין כאלמנט מרכזי בחיים בעוד שהוא איננו כזה יותר. האנרגיה המינית משתנה אצל כל האנושות. האהבה בעידן החדש לא תחייב כלל מגע מיני- שהוא פיזי ורגשי-כפי שאנו רגילים לחוות בעידן הישן , אלא אהבה גבוהה, שהיא הבנה: בני זוג יימשכו אחד לשני בזכות חיבור עמוק של נשמתם- הם יבינו אחד את השני, תהיה זו חברות אמיתית ולא אהבה התלויה בדבר, כלומר- לא תהיה התלות בבן הזוג שיאהב אותך כדי לספק את צרכייך הפיזיים והרגשיים אלא אהבה גבוהה- טהורה, אהבה נטו.
אז כל הנשים שחושבות שמשהו אצלן לא בסדר שהן לא רוצות מין וכל הגברים שנבהלים מחוסר היכולת שלהם להגיע לביצועים- אתם בסדר, זה חלק מתהליך השינוי הכלל אנושי .

שינוי האנרגיה המינית

 

 מפסיקים לקיים יחסי מין 

אמנם פרסומת של משרד הבריאות, אבל משקף את מגמת השינויים

 

 תודעת העל – הזכר והנקבה

 

תארו לכם שיחסי אהבה בעתיד לא יהיו יחסי מין המחייבים חיבור פיזי ורגשי בין אנשים. נוכל לקיים "יחסים" רק בנתינת ידיים, במבט, במעבר אנרגטי של מילים שנלחש זה באוזנו של זה. אח… אני כבר מחכה… אולי יש מצב שארצה בן זוג כזה, אחרי שהצהרתי בגירושיי שאני סיימתי את העסק שלי עם גברים, אבל קשר שיהיה רק אהבה אנרגטית-חברות עומק, נשמע טוב, לא?

לשינוי מערכת המיניות יש סיבה גבוהה: נשמות ילדים חדשים לא מחכות בתור לרדת לעולם הזה של מים ואדמה. זו הסיבה שיש כל כך הרבה בעיות פוריות. נשים רבות כבר לא כולן רוצות ילדים. צעירות רבות חשוב להן המימוש העצמי יותר – להשלים את התסריטים,לחוות התנסויות שיפתחו ויקדמו את מימוש הייעוד שלשמו הן ירדו לכאן מאשר להתמסר לגידול הילדים שזה אומר עיסוק באדמה ומים- כי זה מה שילדים היום צריכים-לגדול פיזית ורגשית. יותר ויותר אימהות מגלות שאין להן סבלנות לגדל את הילדים כפי שהיתה להן פעם, כפי שהנורמה החברתית מחייבת וכפי שהמוסר – מערכת האמונות והערכים שגדלנו עליה החדירה בנו (וגם כפי שהממסד-גורמי הרווחה והשלטון כופים עלינו). היום יותר ויותר תמצאו תופעות כמו משפחות אומנה (אני הייתי אמא אומנת כזו…) ואימוץ – דבר שנותן מענה גם להורים שלא יכולים/רוצים/מסוגלים לגדל ילדיהם וגם להורים שכן רוצים לגדלם- למטרת השלמת התנסויות שנחתמו בתסריט הנשמתי שלהם.

הרב פרומן והלסביות 


 Gay Men In The Promised Land

 

Two Brains מוח גברי ומוח נשי – מערכון קומי מדוייק»

 

אשה עם קול של גבר She sings death metal

קטע הזוי של אשה שנראיית נשית במיוחד שרה בקול גברי עמוק במיוחד שיר (אם אפשר לקרוא לזה ככה) רוק כבד, מטאל מוות.


8 תגובות בנושא “טשטוש גבולות בין המינים”

  1. לפי הקבלה:

    האנושות שנחשבת לצד הנקבי של הבריאה משולה לירח והירח הוא הסמל למצבה. כשם שלירח אין אור משל עצמו אלא הוא מחזיר את אור השמש,
    כך גם לנו אין אור משל עצמנו ועלינו לפעול במציאות ולגלות אותו על ידי נתינה והחזרת אור הבורא.

    השמש מסמלת את אורו של הבורא, הצד הזכרי של הבריאה, השופע ללא גבול ומעל לזמן ולמרחב.

    החיבור של מקצבי השמש והירח מסמל את העבודה היומית של כל אדם – לחבר
    בכל מעשה שלו את אור הבורא (כח הנתינה, השמש) עם פעולת הגילוי, הבריאה והיצירה (כח הרצון לקבל, הירח).

  2. אורי שלום
    במקום להאשים את בעלי ההון ש"לקחו לי,שתו לי" – שזו תפיסה קורבנית, עלינו להבין איך אנחנו לוקחים אחריות ויוצרים מציאות, אחרת.

    תוכל להעמיק את ההבנה כאן

    מימון ליצירה , לא למחאה
    http://shinuytodaati.co.il/%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99/%D7%9E%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%9E%D7%97%D7%90%D7%94/

    לגבי המידע:
    אתה יודע מה הדרך הכי טובה לדעת את העתיד? ליצור אותו!
    זה מה שאני עושה
    תוכל לקרוא איך ,למשל כאן

    מטבע וירטואלי, "שינוי"
    http://shinuytodaati.co.il/%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99/%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%A2-%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99/

    אני לומדת ומלמדת את מידעי העידן החדש כפי שמתוקשרים באמצעות זאב אבירז
    הוא מביא מידעים שמיועדים ספציפית לבני צביר העם היהודי והיות ואני מאמינה שיש סיבה גבוהה למה נולדתי יהודייה וזכיתי לקבל איכויות אש ואוויר גבוהות, אני בוחרת ללמוד את המידעים האלו ולא את של קריון למשל.
    בסופו של דבר- הכל מוביל לאותה אמת. מהי האמת ואיך אני יודעת אותה? האמת היא האמת הפנימית של כל אחד מאיתנו. גם אתה תדע אותה כשתתחבר לילד הפנימי שלך ותפסיק לצפות בטלוויזיה. הבנת האחדות היא ההבנה שהאמת שלי ושלך ושלו ושלה בעצם מתחברות יחד לאותו אחד שלם – הכל אחד.

  3. מי אמר שכדור הארץ לא מסוגל לספק לנו את הצרכים שלנו? מה שאנחנו צריכים נמצא פה, אמנם לא כל כך בהישג יד היות העובדה שבעלי הון שולטים בכל משאב בעל ערך {מה שמסביר את התעמולה שעושים על ה"מחסור" במשאבים, בשביל שתהיה לגיטימציה לגבות יותר כסף}.
    אני חושב שצריך להיות סוג של אלוהים, או לפחות מתקשר ברמה מאוד גבוהה בשביל לדעת האם אנחנו בכיוון של אובדן משאבים. מה שמעלה לי ת'שאלה, האם את המידע הנ"ל את משיגה מתקשורים, מידע קודם, תחושה, היגיון?
    ושוב בעניין ההומואים-לסביות; התיאור שלך לעידן זה כעידן של רצון והבנה מחזק לפי דעתי את הסיבה למה התופעה הזאת כל כך מוחצנת היום – בגלל שיש יותר רצון להבין!
    שאלה נוספת אלייך, האם קראת את התקשורים של קריון?

  4. אורי שלום
    אף פעם אל תצטער על הבעת דעתך. לא כולנו צריכים לזרום עם אותם רעיונות. למעשה, ייטב אם כל אחד ייתן את התרומה הייחודית שלו להבנת העולם מזווית ראייה שונה. באשר לעניין עצמו- מזמינה אותך לפרט ולהרחיב עבורנו את נקודת הראות שלך. דברייך אודות ה ואריאציות לאהבה לא חייבים לסתור את דבריי . הם משלימים
    אנחנו לא צריכים לעסוק בביטול דעות אחרות כדי שיהיה לנו מקום להשמיע קולנו ולהביע דעתנו. לכולם יש מקום ברגע שהם בוחרים ליצור אותו.

    מהיכן הסקתי שאנחנו חיים בפיצוץ אוכלוסין? מגמת השינויים היא צמצום . גדלנו וגדלו צרכינו הרבה מעבר למה שכדה"א יכול לתת. אמא אדמה כבר לא יכולה להכיל ולהאכיל את כולנו. הצמצום הוא בלתי נמנע. זה חלק ממגמת צמצום כוללת בכל רחבי הבריאה. אצלנו- בכדה"א זהו העולם היחיד שבו יש מסת חומר ולכן כאן מתרחש השלב האחרון בתהליך שינוי שהחל כבר מזמן מאד בכל רחבי הבריאה.
    מציעה לך לצאת לטיול קצר ברחבי אוטוסטרדת המידע- באינטרנט ולחקור, אם תרצה להבין…

    ואגב- בעניין הפרסומות בטלווזיה, היות ואינני צופה בטלווזיה לא הייתי מודעת לכך שאפילו שם יש התפתחויות . תודה על העדכון. אם תרצה להביא לכאן קישור לתוכנית או פרומו או מה שזה לא יהיה מהטלוויזיה, יהיה מעשיר . מעניין לי לשמוע שאפילו בתקשורת הפופוליסטית כהגדרתך מועברים מסרים שנועדו להכין את האנושות להבנת מגמות השינויים-צמצום.

    תודה
    נעמה

  5. אני נוטה לא לקבל את התקשור/מידע הזה מהימן. ההאדרה של העידן הזה {"אהבה טהורה, אהבה נטו"}, לעומת הזלזול והמעטת הערך מהעידן הישן {עידן הקורבנות} נשמעת לא טבעית ולמען האמת קצת פופוליסטית.
    ובעניין הומואים-לסביות. לפי התיאוריה שלך התופעה הזאת נגרמת בשביל לצמצם את הילודה בעולם. מהיכן היסקת שאנחנו חיים בפיצוץ אוכלוסין? זה שבטל וויזיה משדרים פרומואים אודות זה, לא אומר שזו האמת. ומה קרה בעבר? בעבר גם היו הומואים ולסביות {אין לדעת אם פחות או יותר}, גם אז מטרתם הייתה לצמצם את הילודה? למה לא להסתכל על זה בצורה פחות פופוליסטית? אני למשל מאמין שהתופעה נועדה להראות לאנשים שיש עוד צדדים ו-וריאציות לאהבה.
    במאמר הזה הצגת צד שחור ולבן, זה אומנם קונה אנשים, אבל זה מאבד קצת מהאנושיות ומהאמינות.
    צר לי שאנ'לא זורם עם הרעיון, זוהי פשוט דעתי האישית…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *