מפגש משחק וירטואלי לילדים ומבוגרים

מפגש-משחק-לילדים-ומבוגרים
 
 
חוג אונליין לילדים הורים ומבוגרים שבוחרים לתקשר עם  הילד "שלהם" והילד  הפנימי שבהם באותה שפה. זמן איכות להתפתחות . עושים חיים במלוא מובן המילה: רואים סרטים,שומעים מוזיקה,משחקים,מספרים סיפורים, מבינים את המהות ומשמעות התסריט האישי שלנו,לומדים כללי משחק חדשים. אחת לשבוע המחשבות מול המחשב , נפגשים לעשות את מה שנועדנו לעשות כאן : לשחק.  העולם הוא הבמה ואנחנו השחקנים. יודעים לקרוא את התסריט?הילדים יודעים לשם מה הם פה,הם נועדו להמציא כללי משחק חדשים. ואתם? יודעים מה הייעוד שלכם? 

 

ילדיכם מתוייגים כבעלי הפרעת קשב וריכוז? בעלי צרכים מיוחדים? חינוך מיוחד? ילדים בסיכון? 
עכשיו הזמן לבחור להבין, שלכל אחד מאיתנו יש ילד פנימי מיוחד עם צרכים מיוחדים. אם לא ניתן להם מענה – גם אנחנו בסיכון.

 בעקבות פניות, התבקשתי להבהיר : מוזמנים להשתתף בשיעור גם מבוגרים ללא ילדים ביולוגיים "שלהם" . כאלו שבוחרים להוריד את מסכת המבוגר היודע בעל הניסיון ומגיעים לשיעור עם הילד הפנימי שלהם בחזית הבמה: הסקרן, התמים,האמיתי, השטותי, זה שלא מפחד ליפול ולקום.

ההשקעה של מבוגר – 100 ש"ח למפגש. ילדים עד גיל 13 ללא תשלום (בליווי הורה/מבוגר בלבד). למה? כי הם יודעים את התשובות. זה המבוגרים שצריכים ללמוד את השיעור . הילדים כאן כדי לעזור לנו לעשות שינוי תודעתי .

עלות השקעה – 100 ש"ח למבוגר.  ילדים עד גיל 13 ללא תשלום (בליווי מבוגר בלבד) למה? כי הם יודעים כבר את התשובות. זה המבוגרים שצריכים ללמוד את השיעור ולעשות שינוי תודעתי. הילדים-הם עצמם השינוי

מוזמנים לי צור קשר  בכל שאלה. גם הספק מבורך. בעיקר הוא . אני פתוחה  וגמישה לכל בקשה/שאלה . ואתם? יודעים מה אתם רוצים? תבקשו להבין…

 






———————————————





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *